Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 160

Thread: Stel je voor.....

Blog Entries
    12

Default Stel je voor.....

Voor wie er behoefte aan heeft, is hier de gelegenheid jezelf voor te stellen aan andere community leden. Laat weten wie je bent, jouw openSUSE of andere linux versie(s), desktop die je gebruikt, waarom linux enz.

User:Knurpht - openSUSE
    Last edited by Knurpht; 21-Sep-2010 at 11:29.

Blog Entries
    12

Default Re: Stel je voor.....

Even een korte samenvatting van de engelstalige link in de post hierboven:

Knurpht = Gertjan Lettink, 50 jaar, al jaren hier en daar actief in de open source/linux wereld, sinds een paar jaar voornamelijk hier. Begin dit jaar ben in gevraagd om in deze forums Global Moderator te worden. Dit nederlandstalig forum is n van de dingen die ik daar, bij voldoende belangstelling, bij voor ogen had.

openSUSE, eerst SuSE, is het besturingssysteem op de 6 computers in huis, voor werk -ik ben zelfstandig ondernemer- en thuisgebruik. Het "andere" besturingssysteem wordt alleen voor spellen gebruikt. Liefhebberijen zijn muziek, muziek en nog meer muziek, open source en linux, deze forums.

Warme groet,

Gertjan
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 30 GB SSD, 3 TB of disks, GT540, openSUSE 12.2 x86_64 + KDE 4.10 + GNOME 3
    - ASUS A73SD, Intel + GT610M Optimus, 6 GB, 120 GB SSD, openSUSE Tumbleweed

Anything that can go wrong.... will teach us

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Hallo,

Ik ben Marcel Benjamins en ben 22 jaar.
    openSUSE is mijn favoriete linux distributie, helaas moet ik voor school Windows gebruiken. (dualboot heeft geen zin kom nu al ruimte te kort)
    Uiteraard staan hier wel paar vaste computers te draaien op openSUSE.

Gr.
    Benjamins

Ik ben jesse 26 jaar ik ben computer expert en mijn hobbys zijn dus pc bouwen maken repareren ^^
    Imac 2011:
    Modelaanduiding: iMac12,1
    2.5 ghz intel core i5 (sandy)
    16 gb 1333 mhz ddr3.
    Videokaart: AMD Radeon HD 6750M 512 mb.

Smile Re: Stel je voor.....

Hallo!

Ik dacht laat ik me ook maar eens voorstellen, al ben ik niet echt actief op de forums...

Ik ben Jos Poortvliet, woon in Utrecht, gebruik een jaartje of 10 linux, ben iets van 7-8 jaar actief geweest in KDE marketing en nu bij Novell in dienst om bij openSUSE wat te helpen.

En ik vind dat we voor de 11.4 release wel een mooie releaseparty moeten houden in Nederland, wellicht kunnen we het Novell kantoor in Utrecht gebruiken om wat bier te drinken enzo?

Blog Entries
    12

Quote Originally Posted by jospoortvliet View Post
    Hallo!

Ik dacht laat ik me ook maar eens voorstellen, al ben ik niet echt actief op de forums...

Ik ben Jos Poortvliet, woon in Utrecht, gebruik een jaartje of 10 linux, ben iets van 7-8 jaar actief geweest in KDE marketing en nu bij Novell in dienst om bij openSUSE wat te helpen.

En ik vind dat we voor de 11.4 release wel een mooie releaseparty moeten houden in Nederland, wellicht kunnen we het Novell kantoor in Utrecht gebruiken om wat bier te drinken enzo?
    Dag Jos,

Welkom hier. Na jaren KDE gebruik weet ik wie je bent , welkom hier. Had er al wel over gedacht je apart even te mailen over de NL forums, maar dat hoeft dus nu niet meer. Die release party, al drink ik enkel non-alcoholica, prik maar een datum, dan ben ik er in ieder geval, en het moet al gek lopen of ik neem nog wel een paar groninger openSUSE gebruiikers mee. Leven in de nederlandse openSUSE brouwerij.

Gertjan
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 30 GB SSD, 3 TB of disks, GT540, openSUSE 12.2 x86_64 + KDE 4.10 + GNOME 3
    - ASUS A73SD, Intel + GT610M Optimus, 6 GB, 120 GB SSD, openSUSE Tumbleweed

Anything that can go wrong.... will teach us

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Smile Re: Stel je voor.....

Hallo,

ik ben Zoran, net 48 jaar geworden. Ik ben zo blij met Linux dat ik er geen worden voor kan vinden, mogelijk worden die met 12.4 ontdekt. Ik ben van nature erg nieuwsgierig en OpenSUSE is propvol, genoeg te doen. En dat idee over releaseparty en bier klinkt erg goed, ik kom er zeker.

Tot de volgende keer , Zoran

Hallo allemaal,

Ik ben Sukran Kok, 36 jaar. OpenSUSE is mijn favoriete besturingssysteem geworden door Knurpht. Ik ben erg tevreden met deze nederlandstalige forum.

Ik ben Ben van Essen, 38 jaren oud. Gebruik OpenSUSE zowel zakelijk als persoonlijk.
    Samen met Knurpht bomen over linux en in het algemeen en OpenSUSE in het bijzonder vind ik een puike bezigheid, vooral real-life. Dingen "aan de praat krijgen" en "repareren" vind ik ook vers. Lust ook wel een biertje.
    flarkbox|AMDx64 X2 6000+|Nvidia 8600GT|4 GiB RAM
    flarkstation|C2D T7600|ATI FireGL V5200|4 GiB RAM
    flarkbook|Atom N270|Intel 945 GME|2 GiB RAM
    All on Ubuntu 10.10/openSUSE 11.4
    never unexpect nothing...

jospoortvliet
    suzoni
    sukrankok

Allemaal van hartewelkom.
    Imac 2011:
    Modelaanduiding: iMac12,1