Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 160

Thread: Stel je voor.....

Blog Entries
    12

Default Stel je voor.....

Voor wie er behoefte aan heeft, is hier de gelegenheid jezelf voor te stellen aan andere community leden. Laat weten wie je bent, jouw openSUSE of andere linux versie(s), desktop die je gebruikt, waarom linux enz.

User:Knurpht - openSUSE
    Last edited by Knurpht; 21-Sep-2010 at 11:29.

Blog Entries
    12

Default Re: Stel je voor.....

Even een korte samenvatting van de engelstalige link in de post hierboven:

Knurpht = Gertjan Lettink, 50 jaar, al jaren hier en daar actief in de open source/linux wereld, sinds een paar jaar voornamelijk hier. Begin dit jaar ben in gevraagd om in deze forums Global Moderator te worden. Dit nederlandstalig forum is n van de dingen die ik daar, bij voldoende belangstelling, bij voor ogen had.

openSUSE, eerst SuSE, is het besturingssysteem op de 6 computers in huis, voor werk -ik ben zelfstandig ondernemer- en thuisgebruik. Het "andere" besturingssysteem wordt alleen voor spellen gebruikt. Liefhebberijen zijn muziek, muziek en nog meer muziek, open source en linux, deze forums.

Warme groet,

Gertjan
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 30 GB SSD, 3 TB of disks, GT540, openSUSE 12.2 x86_64 + KDE 4.10 + GNOME 3
    - ASUS A73SD, Intel + GT610M Optimus, 6 GB, 120 GB SSD, openSUSE Tumbleweed

Anything that can go wrong.... will teach us

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Hallo,

Ik ben Marcel Benjamins en ben 22 jaar.
    openSUSE is mijn favoriete linux distributie, helaas moet ik voor school Windows gebruiken. (dualboot heeft geen zin kom nu al ruimte te kort)
    Uiteraard staan hier wel paar vaste computers te draaien op openSUSE.

Gr.
    Benjamins

Ik ben jesse 26 jaar ik ben computer expert en mijn hobbys zijn dus pc bouwen maken repareren ^^
    Imac 2011:
    Modelaanduiding: iMac12,1
    2.5 ghz intel core i5 (sandy)
    16 gb 1333 mhz ddr3.